درگیری با کادر درمان در سایه بی توجهی مدیریت شهرستان به امنیت بیمارستان حاجیه نرگس

در نبود محل استقرار برای نیروی انتظامی، شامگاه سه شنبه همراهان بیمار فوتی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر با حمله به کادر درمان، باعث ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندرماهشهر به عنوان بیمارستان معین شهر‌ها و حتی شهرستان‌های اطراف، روزانه پذیرای بیماران زیادی است که بیماران اورژانسی، تعداد قابل توجه‌ای از این مراجعان را تشکیل می‌دهند.

در این میان، با وجود تلاش‌های کادر درمان این بیمارستان، به دلیل وخامت حال برخی از بیماران و کمبود کادر درمانی شهرستان روزانه شاهد بروز درگیری لفظی و گاهاً حمله و ضرب و جرح کادر درمان این بیمارستان هستیم که عدم مکان استقرار دائمی برای ماموران نیروی انتظامی در این بیمارستان بر تشدید این‌گونه اتفاقات دامن زده است.

پر واضح است که اختصاص مکان ثابت در بیمارستان برای استقرار ماموران نیروی انتظامی می تواند از بروز نزاع‌های دسته جمعی و درگیری‌های مستمر جلوگیری کند، اما ظاهرا حل این مشکل از اولویت های مدیریت شهری و در راس آن فرماندار شهرستان نیست.

این اتفاق در حالیست که بندر ماهشهر به واسطه بی برنامگی فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان با کمبود کادر درمان مواجه شده و با ادامه این‌ روند، قطعا شاهد مهاجرت کادر درمان شهرستان خواهیم بود.

لازم به ذکر است پیش از این نیز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی صحنه نزاع‌های دسته جمعی و ضرب و شتم چندین پزشک توسط همراهان بیمار بوده است که اخبار آن به طور گسترده در رسانه‌های معاند منتشر شده و چهره‌ ای خوفناک از بندرماهشهر به دیگران معرفی کرده است.

https://niuz.ir/159296کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342