حکم جلب دو پیمانکار دیگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) صادر شد

محمدرضا جعفری اصل شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ درباره پرونده مبارزه با فساد شهرداری این شهر اظهار کرد: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) متهمانی که مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی در شهرداری شدند، از سوی دادگستری بندر امام خمینی(ره) صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) درباره افراد دستگیر شده در این پرونده بیان کرد: تاکنون یک عضو شورای اسلامی و سه پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) پس از تفهیم اتهام بازداشت، یک پیمانکار دیگر با قرار وثیقه متناسب آزاد شده و حکم جلب دو پیمانکار دیگر نیز صادر و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.

 

جعفری اصل با تاکید بر تحقیقات در خصوص فساد و تخلفات مالی این پرونده از جمله اتهام یکی از اعضای شورای شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به دلایل و مستندهای موجود در پرونده، احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر عزم راسخ دستگاه قضا در برخورد با فساد و نقش امت حزب‌الله در خنثی کردن تخلف‌های اداره‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری، تاکید کرد: از مردم و همشهریان مصرانه تقاضا داریم که به کمک دستگاه قضا بیایند و اگر فسادی را مشاهده می‌کنند حتما با ذکر دلایل و مستندات به ما اعلام کنند تا با فساد مقابله جدی شود.

 

https://niuz.ir/159287کپی شد!