خبر خوش حبیب آقاجری برای مردم هندیجان/ اختصاص یکدستگاه سی.تی.اسکن به بیمارستان شهدای هندیجان

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سی.تی.اسکن بیمارستان شهدای هندیجان ظرف هفته جاری وارد بیمارستان شده و اقدامات لازم جهت نصب و بهره‌برداری از آن انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حبیب آقاجری اظهار کرد: یکی از مشکلات بیمارستان شهدای هندیجان، نبود دستگاه سی.تی.اسکن بود که به پزشکان جهت تشخیص بهتر بیماری کمک می‌کند.

 

وی افزود: نبود این دستگاه در دوره همه‌گیری کرونا، سبب شد مردم هندیجان برای معالجه به شهرهای اطراف عزیمت کنند که همین موضوع، باعث ایجاد هزینه اضافی برای بیماران می‌شد.

 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی تامین این دستگاه، اخذ مجوز آن بود که با پیگیری‌های انجام شده، توانستیم مجوز خرید و بهره‌برداری از این دستگاه را برای شهرستان هندیجان اخذ کنیم.

 

آقاجری با تقدیر از خیران سلامت و وزارت نفت اضافه کرد: پس از اخذ مجوز، خرید سی.تی.اسکن در دستور کار قرار گرفت و این دستگاه با کمک خیران سلامت و وزارت نفت خریداری شد و خوشبختانه این دستگاه ظرف هفته جاری وارد بیمارستان شهدای هندیجان شده و به مسئولان این بیمارستان تحویل می‌شود.

 

وی در پایان تاکید دارد: ۵۰ درصد اعتبار خرید این دستگاه از سوی وزارت نفت و ۵۰ درصد دیگر از سوی خیران سلامت تامین شده و امیدواریم با بهره‌برداری از این دستگاه، بخش عمده‌ای از مشکلات بیماران شهرستان هندیجان رفع شود.

 

https://niuz.ir/159245کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342