امام جمعه بندر ماهشهر:

منتخبان ملت باید وحدت را حفظ کنند و از انتقام‌جویی بپرهیزند/ تنها حامی جدی صهیونسیت‌ها از آغاز جنگ غزه تاکنون، آمریکا است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مردم برای رسیدگی به امورات خود اولویت‌هایی دارند؛ منتخبان ملت باید وحدت را حفظ کنند و از انتقام‌جویی بپرهیزند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز،  حجت اسلام کاظم سلامت نژاد با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیان داشت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اصلی ترین آفتی که می تواند مجلس را درگیر حاشیه های بی فایده و دشمن شاد کند، سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزگری‌های دشمن پسند است و باید خیلی مراقبت کرد.

 

وی ادامه داد: لذا یکی از مهمترین مسئولیت‌های منتخبان ملت، آشنایی عمیق و همه جانبه با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: منظومه فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای چاره‌جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی در خط مشی ترسیمی از سوی ایشان است.

 

وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب به منتخبان ملت تذکر می‌دهند که کام ملت را تلخ نکنید، یعنی نمایندگانی که از ملت رای گرفته‌اند، باید به اولویت‌های ملت، استان و شهرستان دقت کنند.

 

سلامت نژاد تاکید کرد: اولویت مردم معیشت و اقتصاد است؛ لذا توصیه خصوصی و عمومی ما این است که منتخبان ملت وحدت شهرستان را حفظ کرده و کام مردم‌ را با انتقام‌جویی شخصی تلخ نکنند.

 

وی تصریح کرد: منتخب ملت باید اهداف و اولویت‌ها را دنبال کند و خدمتگذاری را هدف قرار دهد و مردم ولی نعمت ما هستند؛ انتخابات و فصل رقابت به پایان رسیده است؛ اکنون فصل رفاقت و وحدت است.

 

امام جمعه بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: از عزیزان درخواست داریم اخلاق مردم را مکدر نکرده و برادری را حاکم کنند؛ اینکه در جلسات شبانه نشسته و غنائم را تقسیم کنیم، خدمت به ملت نیست.

 

وی متذکر شد: باید نفرات قبلی و فعلی و همه نامزدها که فرزندان همین شهرستان هستند، در کنار یکدیگر نشسته و نحوه استفاده از ظرفیت‌های شهرستان را برنامه ریزی و جلسات هم اندیشی برگزار کنند.

 

سلامت نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر، با اشاره به وضعیت غزه گفت: سخنگوی پنتاگون از آمادگی آمریکا برای ایجاد یک بندر موقت به منظور ارسال کمک‌ از طریق دریا به نوار غزه خبر داد و به گفته این مقام آمریکایی، ساخت این بندر ۶۰ روز طول میکشد.

 

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: اما ظاهرا در پوشش تاسیس بندر موقت، نوعی مظلوم‌نمایی از سوی آمریکا و متحدانش در حال انجام است تا راه چاره‌ای برای کاهش هجمه مردم جهان نسبت به جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیابند و به صورت میدانی در منطقه حضور پیدا کنند.

 

وی اظهار کرد: اگر آمریکا خواستار کمک به مردم غزه است، کافی است به دولت مصر دستور دهد تا کامیون‌های کمک‌های انسان دوستانه در مرز رفح که ۵ ماه در آنجا متوقف شده‌اند، وارد غزه شوند.

 

سلامت نژاد تاکید کرد: جدیت آمریکا برای کمک به مردم غزه زمانی برای مردم آزادی‌خواه جهان روشن خواهد شد که این کشور ارسال سلاح و کمک‌های مالی به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

 

وی در پایان یادآور شد: تنها حامی جدی صهیونسیت‌ها از آغاز جنگ غزه تاکنون، آمریکا است که میلیون‌ها سلاح و میلیاردها دلار به رژیم غاصب صهیونیستی کمک کرده است و جامعه بین‌الملل کاملا از این موضوع آگاهی دارد.

https://niuz.ir/159241کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342