امام جمعه بندر امام خمینی:

اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا در آستانه سال نو به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست/ شرایط بازگشت به کار نیروهای اخراجی هرچه سریع‌تر فراهم شود/ اجازه تضییع حقوق کارکنان پتروناد را نخواهم داد

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: پتروشیمی پتروناد آسیا تعدادی از نیروهای متخصص و تحصیل کرده را در این ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو اخراج کرده که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: متاسفانه خبردار شدیم تعدادی از مهندسان و نیروهای متخصص پتروشیمی پتروناد آسیا در این ایام پرفضیلت رمضان و ایام آخر سال از کار اخراج شده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مشکلات فراوانی برای این عزیزان و خانواده‌هایشان ایجاد شده است.

 

وی افزود: این عزیزان که عمدتاً از نیروهای بومی و تحصیل کرده در دانشگاه‌های برتر کشور و جذب شده از طریق آزمون استخدامی هستند را از کار بیکار کردند این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و انتظار داریم هرچه سریعتر شرایط بازگشت به کار آنها فراهم شود.

 

خطیب جمعه بندر امام خمینی تأکید کرد: بنده هم تا آخر و از همه نهادهای قانونی و رسمی این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم حق و حقوق این عزیزان ضایع شود.

 

عبادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه‌ای از نشانه‌های قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است که حضرت باری‌تعالی آن را به مخلوقاتش ارزانی داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و ورود به ماه ضیافت‌الله، جان‌ها را صیقل می‌دهد، چرا که در بهار طبیعت، نو شدن محیط اطراف را با چشم ظاهر می‌بینیم و خداوند متعال بهار معنویت، «ماه مبارک رمضان» را برای نو شدنِ نفس ما قرار داده است، باشد که به برکت این تقارن میمون، همه ما مشمول لطف و رحمت حق تعالی قرار گیریم.

 

امام جمعه بندر امام خمینی اظهار داشت: پیشاپیش سال جدید را محضر همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و انقلابی بندر امام خمینی(ره) تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای همه ملت ایران اسلامی توفیقات روزافزون مسئلت می‌کنم.

 

عبادی در پایان متذکر شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از همه مردم عزیز و بزرگوار انتظار داریم حرمت این ماه پرفضیلت رمضان را نگه دارند و از هرکاری که باعث می‌شود حرمت این ماه مبارک شکسته شود پرهیز کنند. چرا که این ماه در سراسر جهان حرمت و قداست خاصی دارد و ما مردم ایران اسلامی باید نسبت به حفظ حرمت این ماه عزیز حساسیت بیشتری داشته باشیم.

https://niuz.ir/159238کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342