چراغ سبز اداره کار منطقه ویژه برای اخراج نیروهای بومی شرکت پتروناد آسیا/ چشمک اداره کار به پتروناد در روز اول ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز، روز گذشته مدیرعامل شرکت پتروناد آسیا در اقدامی عجیب، حدود ۳۰ نفر از کارکنان این شرکت را اخراج کرد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، بنابر اطلاعات دریافت شده توسط این رسانه، مسئولان اداره کار منطقه ویژه از حدود یکماه پیش از اخراج این نیروها خبر داشته و در اقدامی هماهنگ با مسئولان شرکت پتروناد، لیست نفرات مدنظر خود را برای استخدام و جایگزینی کارکنان اخراج شده به شرکت معرفی کرده‌اند.

گفتنی است نفرات مدنظر اداره کار منطقه ویژه از روزهای گذشته با مراجعه به این شرکت، مصاحبه شغلی انجام داده‌اند تا نفرات نورچشمی مسئولان این اداره، به زودی جذب این شرکت شده و نیروهای متخصص این شرکت یکی پس از دیگری اخراج شوند.

انتظار می‌رود کمیسیون کارگری فرمانداری بندر ماهشهر و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر چه سریعتر با هدف حمایت از نیروهای بومی متخصص به قضیه ورود کنند؛ چرا که اداره کار منطقه ویژه ظاهرا قصدی برای حمایت از نیروهای بومی ندارد.

https://niuz.ir/159232کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342