امام جمعه بندر ماهشهر:

ملت ایران با تمام مشکلات ۴۵ سال پای اهداف انقلاب اسلامی ایستاده اند/ مسئولان شهرستان باید به جوانان میدان دهند/ متاسفانه اخباری در خصوص به کارگیری افراد بازنشسته علیرغم تخلف قانونی در شهرستان به گوش می‌رسد

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: علیرغم دسیسه و توطئه دشمنان، ملت ایران با تمام مشکلات ۴۵ سال پای اهداف انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ آغاز شد و دشمنان با توطئه‌چینی و دسیسه، سعی کردند انقلاب را با شکست مواجه کنند و ملت ایران شهدای والامقامی را در راه حفظ انقلاب و اسلام تقدیم کرد.

 

وی ادامه داد: وقتی توطئه چینی و دسیسه دشمنان تا شهریور ۵۹ نتیجه‌ای برای آن‌ها نداشت، دشمنان برنامه‌ای جدید اجرا کردند و فرد دیوانه‌ای مثل صدام را جلو فرستادند و به او گفتند که ما پشتیبان تو هستیم.

 

امام جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: دشمنان از سال ۵۹ تا ۶۷ کشور را به جنگ تحمیلی دچار کردند و مردم برای حفظ کشور و انقلاب از خاک خود دفاع کرده و شهید به انقلاب تقدیم کردند.

 

وی افزود: با رحلت امام در سال ۶۸، دشمنان خیال می‌کردند می‌تواند مجددا کنترل کشور را به دست بگیرند و مجددا ایران را مستعمره خود قرار دهند اما با انتخاب مجلس خبرگان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب انتخاب شد و با گذشت ۳۴ سال از رهبری حکیمانه ایشان، دشمنان همچنان نتوانسته‌اند کشور را از پای دربیاورند.

 

سلامت نژاد خاطرنشان کرد: ما با جامعه‌ای بصیر مواجه بوده و به داشتن چنین جامعه‌ای مفتخر هستیم؛ جامعه میفهمد که اگر الان گرانی، مشکل معیشتی و اقتصادی وجود دارد، علت کم کاری برخی از مسئولان است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم بندر ماهشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: در برابر مردم شریف بندر ماهشهر تعظیم کرده و عظمت حضور پرشور مردم بندر ماهشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فقط عنایت خداوند و بصریت مردم می‌دانم.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: ما باید قدردان مردم باشیم، چرا که همواره در تمامی مشکلات در صحنه حاضر هستند و این حضور میلیونی بشارتی برای پیروزی مردم در انتخابات اسفندماه است.

 

وی متذکر شد: ۴۵ سال از انقلاب گذشته و ما تازه در شروع کار هستیم و خیلی از مسائل را تازه یاد گرفته‌ایم؛ تازه فهمیده‌ایم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

 

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مردم شگفتی آفرین ایران اسلامی با حماسه حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود، رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) را بدست آوردند و این حماسه را در جشن ملی و انتخابات ۱۱ اسفند ماه تکرار خواهند کرد.

 

 

سلامت نژاد با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: جوانان امید آینده کشور هستند و مسئولان شهرستان باید به جوانان میدان دهند و حضور دختران و پسران جوان را در محیط‌های اثرگذار تولید، فرهنگ، صنعت، سیاسی، اجتماعی و … را تسهیل کنند.

 

وی متذکر شد: متاسفانه اخباری در خصوص به کارگیری افراد بازنشسته علیرغم تخلف قانونی در شهرستان به گوش می‌رسد؛ در حالیکه جوانان شهرستان بیکار هستند.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر در پایان از عوامل برگزاری یادواره ۵۴۸ شهید بندر ماهشهر قدردانی کرد.

https://niuz.ir/159155کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342