ارتقای ۴ رتبه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر بالاترین ارتقا را در بین واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را به خود اختصاص داد

در راستای محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی و به استناد مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۲، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با چهار رتبه ارتقا حایز رتبه‌ی دهم در بین واحدهای دانشگاهی شد.

در مراسم اعطای گواهی نامه رتبه که صبح امروز یکشنبه با حضور دکتر چکین دبیر ستاد و معاون برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه ازاد اسلامی استان خوزستان، دکتر محمدرضا قلانی مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد منابع و‌ مصارف و دکتر معصومه میرزایی مدیر کل آمایش و اقتصاد آموزشی در سالن حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد دکتر چکین با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مجموع ۳۵ رتبه را در ارزیابی ها به دست آورده اند که در این میان واحد بندرماهشهر بالاترین عملکرد را به خود اختصاص داد که ۴ رتبه ارتقا را حائز شده است.

مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه واحد بندرماهشهر را، هم از نظر نیروی انسانی و هم‌ از نظر تجهیزات و ساختارها بسیار توانمند می بینیم و وظیفه خودم می دانم کسب این رتبه را خدمت مردم شریف بندرماهشهر، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی از صمیم قلب تبریک عرض کنم.

در این جلسه دکتر قلانی نیز با تشریح مسائل مالی دانشگاه در سطح کلان و نیز استان، به تبیین مسیر پیش رو پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه خانم دکتر میرزایی به تشریح برخی اقدامات در خصوص تصویب رشته های جدید، ساماندهی دانشکده ها و… پرداختند.

در ابتدای این جلسه نیز دکتر شعبانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر ضمن خیرمقدم به مهمانان، از زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی واحد و‌ نیز از حمایت ها و اقدامات همه کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

https://niuz.ir/159122کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342