امام جمعه بندر ماهشهر:

علیرغم همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره، مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند/ اعتکاف یک خلوت قهرمان ساز است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: علیرغم همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره، مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و حضور آن‌ها در نماز جمعه مثال زدنی بوده و حضور مردم تکلیف ساز است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم بندر ماهشهر، بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور درخصوص چهار موضوع فضیلت ماه رجب، ماموریت ائمه جمعه، انتخابات و مسئله فلسطین و یمن فرمایشاتی داشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص ماه رجب فرمودند که شایسته ترین عملی که انسان در این ماه می‌تواند انجام دهد، استغفار است و همه ما به استغفار و پناه بردن به درگاه الهی نیازمندیم.

سلامت نژاد افزود: ایشان در خصوص ماموریت امامت جمعه فرمودند که از سخت‌ترین کارها است به این علت که هم در نماز و هم در ایراد خطبه، باید رضای خدا و رضای مردم را در نظر گرفته شود.

امام جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند که حضور در انتخابات وظیفه و حق همه مردم است.

سلامت نژاد تصریح کرد: ایشان در خصوص مسئله فلسطین هم فرمودند که امروز دست خدا مسئله بین المللی غزه قابل نمایان است و مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تاثیر قرار دهند امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آنان به چشم قهرمان نگاه می‌کند.

وی تاکید کرد: تاکنون در اروپا و آمریکا این مقدار از تجمع را ندیده بودیم اما در مسئله فلسطین شاهد تجمعات گسترده مردم این کشورها در حمایت از مردم مظلوم غزه بودیم.

خطیب جمعه بندر ماهشهر گفت: یمنی‌ها به مجاری حیاتی رژیم صهیونیستی ضربه وارد کرده و از تهدیدات آمریکا نترسیدند چراکه انسان خدا ترس از غیرخدا نمی‌ترسد.

سلامت نژاد با اعلام حمایت مردم از حمله سپاه به مقر تروریست‌ها گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌ها در پاکستان، عراق و سوریه به نمایندگی مردم ایران صورت پذیرفت و با این اقدام، ضمن شروع انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌دفاع حملات تروریستی، اهداف دیگری دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه با موشکی دوربرد، مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه هدف قرار گرفته می‌شود، معنای آن این است که رژیم صهیونیستی باید بداند اگر بخواهد به این اعمال تروریستی خود ادامه دهد، در یک حرکت جهادی و مجاهدانه، سپاه پاسداران از خاک ایران می‌تواند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان گفت: اعتکاف یک خلوت قهرمان ساز است و همه ما باید از این فرصت عبادت و خلوت با خدا در مساجد استفاده کنیم.

https://niuz.ir/159081کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342