امام جمعه بندر ماهشهر:

وام بانکی در بندر ماهشهر به کلی تعطیل است/ مسئله وام در شهرستان بندر ماهشهر به یک معضل تبدیل شده است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: متاسفانه در این شهرستان هر تلاشی برای اخذ وام برای مردم انجام می‌دهیم، نتیجه‌ای ندارد و وام بانکی در بندر ماهشهر به کلی تعطیل است.

حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: وضعیت مالی و اقتصادی برای مردم سخت شده است و مردم شهرستان در خصوص مسائلی همچون وام ودیعه مسکن، وام فرزندآوری یا وام‌های اشتغال‌زایی به دفتر امام جمعه، فرمانداری و سایر ادارات مرتبط مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این شهرستان هر تلاشی برای اخذ وام برای مردم انجام می‌دهیم، نتیجه‌ای ندارد و وام بانکی در بندر ماهشهر به کلی تعطیل است و فقط به کارکنان صنایع به جهت گردش حساب شرکت‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود.

خطیب جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: متاسفانه بانک‌ها راه را بسته‌اند و به مردم عادی وام پرداخت نمی‌کنند و مسئولان شهرستانی هم اظهار می‌کنند که “ما اطلاعی نداریم و فعلا وام‌ها بسته است”.

سلامت نژاد افزود: مسئله وام در شهرستان بندر ماهشهر به یک معضل تبدیل شده است و ما مراتب اعتراض خود را به هیات دولت و مسئولان استانی اعلام می‌کنیم و انتظار داریم این خواسته طبیعی مردم انجام و این مشکلات پیش پا افتاده هر چه سریعتر رفع شود.

وی با محکوم کردن حمله تروریستی گروهک موسوم به جیش العدل به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان گفت: حقیقتا نیروهای فراجا مقتدر و مظلوم هستند و قاطعانه از دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اطلاعاتی اشد مجازات را برای عاملان این حمله تروریستی خواستار هستیم.

سلامت نژاد با اشاره به تشییع شهید گمنام در بندر ماهشهر و تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه گفت: در این ایام، کوچه‌های ما بوی شهادت، شهامت، شجاعت و وفاداری به ارزش‌های دینی گرفت و امسال در ایام فاطمیه، ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع شد و شهرستان بندر ماهشهر نیز میزبان شهید گمنام بود.

امام جمعه بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تفکر برخی این بود که انقلاب در سال ۵۷ رخ داد و تمام شد، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب آغاز تغییر در جامعه از سال ۵۷ اتفاق افتاد و به تدریج این حرکت باید عمیق‌تر، وسیع‌تر و خردمندانه تر ادامه پیدا کند و پیام اصلی شهدا هم همین موضوع است.

وی تاکید کرد: برای یک انقلاب، ۴۰ سال زمان کمی است و اگر به کشورهای ابرقدرت نگاه کنیم، قدرت آن‌ها مربوط به سی یا چهل سال نیست.

https://niuz.ir/159007کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342