نیروگاه سیکل ترکیبی افق عامل انتشار بوی نامطبوع در بندرماهشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر عامل انتشار بو در این شهرستان را جایگزینی گازوییل به جای گاز به عنوان سوخت در نیروگاه سیکل ترکیبی افق بندرماهشهر عنوان کرد.

ایرج سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ماهشهر نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انتشار بوی نامطبوع در بندرماهشهر بلافاصله با بسیج بازرسان این اداره و حضور در مناطق مختلف در پی کشف منشا انتشار بو برآمدیم.

وی افزود: با بازرسی هایی که صورت گرفت مشخص شد عامل انتشار بو در شهرستان بندرماهشهر جایگزین نمودن گازوییل به عنوان سوخت نیروگاه ترکیبی افق در جاده بندرماهشهر_شهرچمران می باشد‌.

سلیمانی تصریح کرد: مسئولین نیروگاه افق عنوان داشته اند به دلیل اینکه گاز نیروگاه برای برخورداری مناطق سردسیر کشور قطع شده است گازوییل جایگزین سوخت نیروگاه شده است.

وی بیان داشت: برای ما محرز شده است این جایگزینی و مصرف شبانه روزی بیش از ۲ میلیون لیتر گازوییل عامل انتشار بوی نامطبوع در شهرستان بندرماهشهر است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر در پایان گفت: از طریق مراجع ذی صلاح شهرستان و استان در حال پیگیری موضوع هستیم که نیروگاه سیکل ترکیبی بندرماهشهر از قطع گاز مستثنی شود تا این مشکل برطرف شود.

شایان ذکر است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی افق بندرماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده بندرماهشهر – شهر چمران واقع است.

https://niuz.ir/159000کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342