جایگاه اصلی سوخت در منطقه آبادان به خدمات رسانی بازگشتند/ سه جایگاه سوخت بندرماهشهر به صورت دستی فعال شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: جایگاه‌های اصلی در شهرستان‌های، آبادان، بندرماهشهر، شادگان و امیدیه به عنوان شهرهای تابعه منطقه آبادان به چرخه خدمت رسانی و عرضه سوخت بازگشتند.

محمد بنی‌سعید اظهار داشت:۷۰درصد جایگاه های سوخت در منطقه آبادان به دلیل فنی به صورت موقت از مدار خارج شدند.

وی افزود: هم اکنون در بندرماهشهر سه جایگاه، امیدیه چهار جایگاه، شادگان ۲ جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

بنی‌سعید گفت: در شهرستان‌ آبادان نیز یک جایگاه وارد مدار شده و برای خرمشهر گروه های فنی اعزام شده اند تا یکی از جایگاه‌های این شهرستان به مدار خدمت رسانی بازگردد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان افزود: روند سوخت رسانی در برخی جایگاه‌ها هم اکنون به صورت دستی انجام می‌شود. همچنین از مردم درخواست می شود به جز موارد ضروری تا زمان رفع مشکل به جایگاه‌ها مراجعه نکنند.

وی افزود: گروه‌های فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به جایگاه‌های سخت رسانی اعزام و در حال بررسی موضوع هستند تا این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود و روند سوخت رسانی در پمپ بنزین ها به حالت قبل باز گردد.

در خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان فعال است.

شهرستان‌های آبادان، شادگان، هندیجان، بندر ماهشهر، امیدیه و آغاجاری زیر نظر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

https://niuz.ir/158996کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342