امام جمعه بندر ماهشهر:

سرقت‌های مکرر کابل‌های برق و ناامنی در بندر ماهشهر، مردم گلایه‌مند کرده است/ مردم بندر ماهشهر با حضور خود، مراسم تشییع شهید گمنام را باشکوه برگزار کنند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: سرقت‌های مکرر کابل‌های برق و ناامنی در شهر و شهرک‌های تابعه مثل شهرک مدنی، مردم را گلایه‌مند کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر، بیان داشت: پیشنهاد فراجا، تشکیل پلیس محله مثل گذشته با کمک مردم است که امیدواریم در صورت اجرا، امنیت در شهر بهتر شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داد: روز دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ آذر، مردم شهرستان بندر ماهشهر میزبان یک شهید گمنام هستند که در این خصوص مردم به اطلاعیه‌هایی که صادر می‌شود، دقت کرده و مراسم تشییع این شهید را مثل همیشه با حضور خود، باشکوه برگزار کنند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با اشاره وضعیت غزه اظهار داست: در اقدامی کم سابقه، دبیر کل سازمان ملل ماده ۹۹ منشور سازمان ملل را فعال کرد که بر اساس این ماده، هر گاه صلح و امنیت جهانی به خطر بیافتد، اعضای شورای امنیت باید گردهم آمده و تصمیم‌گیری کنند که این اتفاق در خصوص وضعیت غزه رخ داد.

وی افزود: اما آمریکا که یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت است، به صراحت مخالفت خود را با قطعنامه پیشنهادی آتش بس فوری غزه اعلام و این قطعنامه را وتو کرد.

سلامت نژاد خاطرنشان‌ کرد: براساس آمار اعلام شده، تاکنون حدود ۱۸ هزار نفر در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که تعداد زیادی از شهدا، زن و کودک هستند.

وی تصریح کرد: با وجود ۴۲ هزار مجروح در غزه، کمک‌رسانی از گذرگاه رفح نیز قطع و این گذرگاه مسدود شده است؛ لذا در غزه نسل کشی بی سابقه اتفاق افتاده و فاجعه انسانی از نظر وخامت وضعیت درمان و غذا در حال رخ دادن است.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: قانون وتویی که برای شورای امنیت گذاشته‌اند، قانون جنگل است و این ۵ کشور می‌توانند هر کاری که می‌خواهند، انجام دهند؛ آمریکا بارها و بیش از ۴۰ مرتبه به نفع رژیم غاصب صهیونیستی، قطعنامه‌ها را وتو کرده کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شورای امنیت باید حافظ امنیت جهانی باشد، اولین پیام وتو قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکای جنایتکار، بی مصرفی نهادهای بین‌المللی است.

سلامت نژاد در پایان افزود: وتو قطعنامه توسط آمریکا به نشانه چراغ سبز آن‌ها به اسرائیل برای انجام جنایات بیشتر است؛ حال آمریکا خود را طلایه‌دار حقوق بشر در جهان می‌داند.

https://niuz.ir/158994کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342