دیدار رییس هیات کوهنوردی شهرستان بندر ماهشهر با رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای گسترش ورزش کوهنوردی

حشمت کرد زنگنه رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی بندر ماهشهر در راستای همکاری و تعامل بیشتر جهت گسترش ورزش کوهنوردی، با حمیدرضا ابوالحسنی رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه که در دفتر رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی، با هدف به اشتراک گذاری تجربیات و تعاملات فی مابین در حوزه صنعت و حوزه ورزش تشکیل گردید، طرفین بر لزوم همکاری دو جانبه در پیشبرد اهداف ورزش کوهنوردی و اشاعه فرهنگ آن در میان خانواده های کارکنان صنایع پتروشیمی اشاره داشتند.

کردزنگنه رییس هیات کوهنوردی شهرستان بندر ماهشهر که به اتفاق احد میرزاپور از مربیان صاحب نام یخ، برف و سنگ نوردی استان خوزستان در این نشست تخصصی حاضر شده بود اظهار داشت: این هیات توانایی اجرای کلیه برنامه های کوهنوردی از قبیل کوهپیمایی خانوادگی، صعود های تخصصی، سنگ نوردی، آموزش و برگزاری مسابقات اسکای رانینگ را داشته و میتواند در جهت رشد، شکوفایی و تحکیم بنیان خانواده ها با برگزاری برنامه های مدون کوهپیمایی خانوادگی، اسباب شور و نشاط در زندگی کارکنان را مهیا نماید.

حمیدرضا ابوالحسنی، رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی نیز ضمن تاکید بر اهمیت ورزش کوهنوردی گفت: تعاملات سازنده صنعت با هیات های ورزشی شهرستان سبب رشد، شکوفایی و استعدادیابی در این حوزه شده و هیات های ورزشی می توانند با برنامه ریزی های دقیق در جهت رشد و توسعه ورزش حرفه ای و برگزاری مسابقات کشوری و استانی سبب ارتقای سطح فرهنگی و ورزشی شهرستان شوند.

وی همچنین با تایید لزوم ایجاد یک فضای ورزشی اختصاصی و مناسب در زمینه صعود های ورزشی، اظهار امیدواری کرد با حمایت تربیت بدنی و امور ورزش مجموعه شرکتهای پتروشیمی منطقه، زیر ساختهای مورد نیاز این ورزش مفرح ایجاد شود.

در پایان این نشست مقرر گشت هیات کوهنوردی شهرستان بندر ماهشهر پروپوزالی از ورزش صخره نوردی و زیرساختهای مورد نیاز این رشته ورزشی تهیه و جهت بررسی بیشتر، به امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی تحویل نماید.

https://niuz.ir/158990کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342