خودداری مراکز درمانی بندر ماهشهر از انعقاد قرارداد با بیمه‌های تکمیلی و سلامت/ مراجعه بیماران ماهشهری به شهرهای اطراف برای کاهش هزینه‌های درمان

مراکز درمانی شهرستان بندر ماهشهر از انعقاد قرارداد با بیمه‌های تکمیلی و سلامت خودداری کرده و بیماران برای استفاده از خدمات ارزان و کاهش هزینه‌های خود مجبور به مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرها هستند.

در حالی که بیمه‌های تکمیلی برای جبران و کاهش هزینه‌های درمانی بیماران ارائه خدمات می‌کنند اما در بندر ماهشهر اکثر مراکز درمانی این شهرستان از قراردادی با این دسته از بیمه‌ها ندارند و بیماران برای دریافت خدمات درمانی مثل اعمال جراحی و کاهش هزینه‌های خود مجبور به مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرها هستند.

یک پزشک متخصص در این باره گفت: بیماران زیادی مراجعه می‌کنند که در معاینات صورت گرفته مشخص می‌شود نیاز به عمل جراحی دارند. عمده این بیماران از اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت هستند و به دلیل عدم انعقاد قرارداد مراکز درمانی بندرماهشهر با بیمه‌های تکمیلی مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفتی هستند.

این پزشک متخصص افزود: به همین دلیل به ناچار مجبور به راهنمایی این دسته از بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی اهواز هستیم تا با استفاده از بیمه‌های تکمیلی هزینه کمتری پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود به این موضوع ورود کرده و مراکز درمانی را ملزم به انعقاد قرارداد با بیمه های تکمیلی کنند چرا که به هیچ عنوان زیبنده شهرستان بندرماهشهر نیست که شهروندان آن در شرایط اقتصادی کنونی ملزم به پرداخت هزینه های گزاف و رفت و آمد و تحمل بعد مسافت باشند.

https://niuz.ir/158963کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342