اجرای دو پروژه حیاتی آب و برق در بندرماهشهر/کابوس بی آبی و بی برقی به پایان میرسد؟

فریدون بندری، فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: به زودی دو پروژه مهم در حوزه های آب و برق در شهرستان بندرماهشهر به بهره برداری می رسد که نیازهای های شهرستان در این دو حوزه را برای سال ها برطرف خواهد کرد.

بندری گفت: اولین پروژه مربوط به نصب سه فیلتراسیون آب در تصفیه خانه مرغزار شهرستان است که کمک های شایانی به افزایش کیفیت آب شهرستان خواهد کرد.

 

بندری ادامه داد: پس از نصب فیلترها، پمپاژ ۱۸هزار مترمکعب آب شرب به چرخه آب شهرستان ، اضافه بر سهمیه قبلی آغاز خواهد شد تا مشکل کمبود آب شهرستان برطرف شود.

 

فرماندار بندرماهشهر در خصوص پروژه دوم اجرا شده در این شهرستان اظهار داشت: در سال های گذشته پروژه احداث پست برق ماهان واقع در بلوار شهید سلیمانی بندرماهشهر جهت افزایش ظرفیت برق شهرستان تعریف شده بود که سال ها مسکوت و به حال خود رها شده بود.

 

بندری ادامه داد: بحمدلله با پیگیری های صورت گرفته در ماه های گذشته، اعتبارات لازم برای ادامه پروژه جذب ، و هم اکنون این طرح در مراحل پایانی خود بسر می برد.

 

فرماندار بندرماهشهر گفت: اعتبار این پروژه حدودا ۷۰میلیارد تومان است و پس از بهره برداری از آن، دیگر شهرستان در روزهای گرم تابستان مشکل کمبود برق نخواهد داشت.

https://niuz.ir/158892کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342