بندر ماهشهر در عصر حجر/ در فاز ۷ بندر ماهشهر مردم با دود ارتباط برقرار می‌کنند!

ضعف در آنتن دهی و وجود اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه در فاز ۷ و دیگر نقاط بندر ماهشهر مدتی است باعث بروز مشکلاتی در زندگی روزمره و ایجاد نارضایتی ساکنان این شهرستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، طی ماه‌های اخیر حجم شکایت شهروندان بندرماهشهر از عدم آنتن دهی تلفن همراه افزایش یافته و بسیاری از شهروندان و مشترکان اپراتور ایرانسل و همراه اول به شدت گلایه‌مند هستند.

 

یکی از شهروندان در گفت و گو با ماهشهر نیوز بیان کرد: به دلیل اختلال در شبکه ایرانسل و قطعی اینترنت، کیفیت مکالمات فاجعه است به گونه ای که اغلب صدای طرف مقابل به سختی تشخیص داده می‌شود و با این وضعیت، برای برقراری ارتباط با دیگران باید از دود استفاده کنیم.

 

این شهروند با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه یکی از نیازهای اساسی اهالی است، ادامه داد: هرکس تماس می‌گیرد یا پیام «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد» را دریافت می‌کند و یا اگر هم زنگ می‌خورد ارتباط مشکل دارد و قطع می‌شود. و در بهترین حالت ممکن با هزار زحمت می‌بایست در گوشه‌ای از خانه و حیاط به آنتن دهی حداقلی دسترسی پیدا کنیم.

 

 

وی ادامه‌داد: علاوه بر مشکلات تماس، در زمینه اینترنت نیز حتماً باید از وای فای استفاده کنیم و اینترنت تلفن همراه پاسخگو نیست؛ این درحالی است که مودم اینترنت مشکلاتی همچون هزینه تهیه اولیه بالا و ثابت بودن را به همراه دارد که برای خیلی از خانواده‌ها امکان تهیه آن وجود نداشته و برای رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از اینترنت تلفن همراه هستند.

 

وی اظهار کرد: در چنین شرایطی بهره چندانی از بسته‌های اینترنت که می‌خریم نداریم و گاهاً اینترنت همراه جوابگو ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی هم نمی‌باشد.

 

تلفن و اینترنت در حالی دو نیاز اساسی مردم در  عصر ارتباطات به شمار می روند که این روزها به واسطه پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شاهد انجام اقدامات بانکی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و غیره از طریق اینترنت هستیم.

 

متأسفانه با وجود پیشرفت روزافزون فناوری، هنوز در بسیاری از نقاط شهرستان بندرماهشهر شاهد عدم وجود آنتن‌دهی مناسب اپراتورهای همراه هستیم. با وجود اینکه امروز آنتن‌دهی موبایل و اتصال به اینترنت از نیازهای ضروری مردم است ولی این مسئله همچنان به عنوان یک معضل در بسیاری از نقاط شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد.

https://niuz.ir/158884کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342