اجرای عملیات توسعه فیبر نوری بندرماهشهر

هماهنگی اجرای عملیات پروژه نجما (نهضت جهادی فیبر مخابرات) و پایش تصویری و احداث سایت‌های جدید همراه اول شهر‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و چمران انجام شد.

فلاح زاده مدیرکل مخابرات استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات مخابراتی به اقدامات صورت گرفته از جمله نصب و راه‌اندازی کافو‌های جدید و رفع اختلال ارتباطی ناشی از تخریب و سرقت و پایداری شبکه تلفن ثابت در چمران و شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر و همچنین احداث سایت‌های همراه اول شهری جدید و توسعه و ارتقای شبکه ارتباطات سیار در روستا‌ها پرداخت و گفت: با توجه به سرعت بالای انتقال داده‌ها بر بستر شبکه فیبرنوری، ادارات، سازمان‌ها، منازل مسکونی و کسب و کار‌ها بتوانند از نتایج و مزیت‌های بی شمار آن بهره‌مند شوند.

 

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: توجه به امور زیربنایی و زیرساخت‌ها یکی از مؤلفه‌های مهم خدمت رسانی به مردم می‌باشد که مسئله شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از جمله آن‌ها بشمار میرود.

 

او می‌گوید: در همین راستا برای همکاری هر چه بیشتر و صدور مجوزات قانونی لازم جهت اجرای این پروژه ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های متولی امر را مکلف میکنیم جهت عملیات حفاری و تسریع در اجرای پروژه‌های فیبرنوری مخابرات و پایش تصویری، همکاری و تلاش همه جانبه خود را با مجریان این طرح جهت رفع موانع احتمالی داشته باشند.

https://niuz.ir/158858کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342