رفع اختلال شبکه تلفن ثابت در منطقه شهید چمران بندر ماهشهر

اختلال ناشی از سرقت تجهیزات و منصوبات مخابراتی در شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در شهرک شهید چمران بندر ماهشهر برطرف و فعالیت خطوط دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در شهرک شهید چمران بندر ماهشهر که به علت تخریب و سرقت منصوبات و تجهیزات مخابراتی (کافو‌های مسی) دچار اختلال شده بود، پس از تامین تجهیزات و نصب مجدد کافو‌های مسی و ترمیم کابل‌های آسیب دیده، دوباره راه اندازی و برقرار شد.

 

رحیم فلاح زاده افزود: اختلال پیش آمده ناشی از تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی شامل سرقت کافو‌های مسی شماره‌های ۶ و ۲۱ و همچنین تخریب و سرقت از کابل‌های مخابراتی زیر زمینی و دیگر تجهیزات منصوبه در شهرک شهید چمران بندرماهشهر که با دستور ویژه مدیر مخابرات منطقه خوزستان، که پس از تأمین کابل و دیگر تجهیزات و ملزومات مخابراتی و اعزام نیرو‌های فنی به محل خرابی، مرمت، بازسازی و ایمن‌سازی شد.

 

وی ادامه داد: عملیات ترمیم با حفاری، کابل‌کشی، مفصل‌بندی، ترمینه و نصب و راه‌اندازی مجدد این کافو‌های مسی و همچنین ایمن‌سازی آن‌ها انجام شد و ارتباط شبکه تلفن ثابت بیش از ۲هزار مشترک در محدوده شهرک شهید چمران بندر ماهشهر اصلاح و دوباره به حالت عادی بازگشت و حالت پایدار گرفت.

 

قلاح زاده می‌گوید: با توجه به ضرورت پایداری خطوط مخابراتی و ارائه خدمات بهتر، از کلیه شهروندان استدعا داریم برای جلوگیری از توقف فعالیت‌ها، مردم با مشاهده هرگونه رفتار مشکوک برای تخریب و یا سرقت تجهیزات مخابراتی موضوع را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا این گونه شاهد اختلال در شبکه ارتباطی مشترکان نباشیم.

 

گفتنی است: از پارسال تاکنون تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در این منطقه، چندین مرتبه تخریب و به سرقت رفته است که مخابرات منطقه به دلیل اهمیت موضوع و خدمت رسانی به مردم در این منطقه نسبت به تأمین، نصب تجهیزات و ترمیم شبکه آسیب دیده اقدام کرده است.

https://niuz.ir/158839کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342