امام جمعه بندر ماهشهر:

کیفیت آب شرب شهرستان بندر ماهشهر در شان مردم شریف این شهرستان نیست/ مردم بندر ماهشهر نسبت به طهارت و مصرف آب شک شرعی کرده‌اند/ پس از ماجرای بیمارستان المعمدانی غزه، جای ظالم و مظلوم برای همه عیان شد

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: در خصوص کیفیت آب شرب شهرستان به بنده مراجعات زیادی شده است و حتی بعضی برای طهارت جستن از این آب شک شرعی دارند؛ چون بوی تعفن و یا فاضلاب می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گلایه نسبت به کیفیت آب شرب بندر ماهشهر گفت: این موضوع را از مسئولان شهری پیگیری کردیم که در پاسخ اعلام کردند این آب که از طریق تاسیسات آب جنوب شرق به شهرستان منتقل می‌شود، کیفیت ندارد.

 

وی ادامه داد: از مسئولان آب جنوب شرق این موضوع را پیگیری کردیم که در پاسخ اعلام کردند ما به شهرستان آب خام تحویل می‌دهیم و شهرستان باید تصفیه خانه داشته باشد و آب را تصفیه کند.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر افزود: به هر دلیل، در این مسیر مشکل پیش آمده و مردم بندر ماهشهر نسبت به طهارت و مصرف آب، شک شرعی کرده‌اند که از مسئولان آبفای استان و شهرستان خواهش دارم این مسئله را به طور جد پیگیری کنند.

 

وی تاکید کرد: کیفیت آب شرب شهرستان بندر ماهشهر در شان مردم شریف این شهرستان نیست و این مسئله جدی باید هر چه سریع‌تر حل شود.

 

امام جمعه بندر ماهشهر در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: جنایات بی سابقه و حمله وحشیانه ارتش تروریست رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که در پی سلسله جنایات این رژیم ضد انسانی رقم خورده، دل‌های انسان‌ها را آزرده و خشم جهانی نسبت به این رژیم منحوس بروز کرده است.

 

وی تصریح کرد: این فاجعه بزرگ که به شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بی پناه فلسطین خصوصا زنان و کودکان منجر شده است، نصاب جنایات ضد بشری را جابه‌جا کرده و با وضوح تمام، از ذات خبیث و حیوانی تروریست‌های صهیونیستی رونمایی کرده است.

 

سلامت نژاد خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که این جنایت فوق تصور با برنامه‌ریزی قبلی و با چراغ سبز آمریکای جنایتکار و حامیان اروپایی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: ورود مقامات آمریکایی، انگلیسی و اروپایی به فلسطین اشغالی و حضور رییس جمهور دولت تروریست آمریکا در کنار دولت کودک‌کش صهیونیست، به فرموده رهبر معظم انقلاب نشانه روشنی از هدایت میدانی این جنایت توسط آمریکایی‌ها با صحنه گردانی صهیونیست‌هاست که مستقیما زنان و کودکان را هدف قرار داده است.

 

وی متذکر شد: دشمنان ما در دشمنی خود مهندسی دارند و با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند اما متاسفانه در بین برخی از نوجوانان، جوانان و قشر تحصیل کرده القائاتی مشاهده می‌کنیم که القائات دشمن است و این القائات را باید به این شکل تعبیر کنیم که بنابر مظلوم نمایی اسرائیل است.

 

سلامت نژاد یادآور شد: اما بعد از ماجرای بیمارستان المعمدانی غزه، جای ظالم و مظلوم برای همه به روشنی و وضوح عیان شد.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر ادامه داد: متاسفانه مواجه ضعیف و منفعلانه سران و دولت‌های اسلامی و تاخیر سوال برانگیز این کشورها در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه‌های کم خاصیت و کم اثر، موجب جرات و جسارت دشمن صهیونیستی شد اما حزب‌الله در بیانیه خود از مسلمانان، حضور و حمایت آن‌ها از مردم فلسطین را خواستار شد.

 

وی در پایان گفت: در این ایام جای حاج قاسم سلیمانی خالی است که ببیند محور مقاومت آنقدر قوی شده که دشمن را به زانو درآورده است و دشمن می‌خواهد با کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع، شکست خود را ترمیم کند ولی به قول رهبر عزیزمان این شکست غیرقابل ترمیم است.

https://niuz.ir/158816کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342