خبر خوش برای مردم شهرستان بندر ماهشهر و حومه؛

قطار بندرماهشهر_بندر امام خمینی (ره) به تهران راه اندازی می‌شود

با پیگیری های انجام شده توسط حبیب آقاجری نماینده مجلس از وزیر راه و شهرسازی، قطار بندر ماهشهر_ بندر امام خمینی(ره)_ تهران راه اندازی می‌شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست حبیب آقاجری راه اندازی قطار بندرماهشهر_بندرامام خمینی(ره) به تهران را خواستار شد که وزیر دستور راه اندازی این قطار را صادر کرد و مقرر شد از اول آبان‌ ماه این قطار راه‌اندازی شود.

 

گفتنی است پیش تر، یکی از مطالبات مردم راه اندازی قطار بندر ماهشهر به مشهد بود که با پیگیری های حبیب آقاجری هم اکنون این قطار فعال است.

 

مسکن مهر شهر بندر امام خمینی(ره) چندین سال است که بدون محوطه سازی، جدول کشی و آسفالت رها شده است که این موضوع مشکلات زیادی را در بحث تردد، خصوصا در فصل زمستان ایجاد کرده است لذا آقاجری در این نشست تخصیص اعتبار جهت عملیات عمرانی را خواستار شد که وزیر راه دستور بررسی و اقدام را صادر کرد.

https://niuz.ir/158813کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342