پتروشیمی مارون؛ یک سر و گردن بالاتر از همه شرکتهای پتروشیمی در آلودگی هوای شهرستان بندرماهشهر

از عصر امروز مجددا فلر پتروشیمی مارون شعله کشید و همزمان با شرجی نفسگیر هوا، انبوهی از دود و آلودگی را روانه هوا و ریه های مردم شهرستان بندرماهشهر کرد.

یادمان نرفته است که پس از تعمیرات اساسی ۴۰ روزه بهار امسال پتروشیمی مارون، از موفقیت عظیم پشت سرگذاشتن تعمیرات اساسی بی نقص و بی سابقه خصوصا تعمیر کمپرسور واحد الفین این شرکت سخن ها رانده شد.

 

این اقدام که بزرگترین تعمیرات اساسی تاریخ مارون نام گرفت این امید را بوجود آورد که با اقدامات اصلاحی بعمل آمده دیگر شاهد شعله های دود و آتش و مواد آلاینده در آسمان شهرستان بندرماهشهر از سوی این شرکت نباشیم یا لااقل کمتر باشیم.

 

اما گویی این خیالی بیش نبود، بطوری که در کمتر از یک ماه شاهد سه بار توقف تولید این شرکت پتروشیمی و راهی کردن انبوهی از آلودگی به هوای شهرستان بندرماهشهر هستیم.

 

نکته جالب ماجرا اینکه این شرکت پتروشیمیایی که پای ثابت آلودگی هوای شهرستان است به دلیل کسب عنوان صنعت سبز از پرداخت حق آلایندگی معاف است و در این ارتباط جوابگو نیست.

https://niuz.ir/158742کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342