بحران آب در بندر ماهشهر/ از قطعی‌های مکرر و طولانی‌مدت تا طعم و بوی لجن و فاضلاب

سال‌هاست قطعی‌های مکرر و کیفیت آب شرب در  بندر ماهشهر به نقل محافل مردمی و رسانه‌ای تبدیل شده، اما این روزها با افزایش مدت زمان قطعی‌ها، تغییر رنگ و بوی آب شرب شهرستان، شهروندان خواستار رسیدگی فوری به این مشکل شدند‌.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، تعداد زیادی از شهروندان از قطعی، افت فشار مکرر و رنگ و بوی نامطبوع آب شهری در مناطق مختلف شهر گلایه دارند و گویی این معضل در این شهر حل شدنی نیست.

 

یکی از شهروندان ساکن خیابان امام در گفت و گو با خبرنگار ماهشهرنیوز اظهار کرد: حدود دو ماه است که آب از ساعت ۱ ظهر تا ۵ عصر و ۱۲ شب تا ۶ صبح قطع می‌شود.

 

یکی دیگر از شهروندان شهرک مدنی با بیان اینکه چند روزی است که آب نداریم، گفت: با قطعی‌های مکرر آب شهری در این مدت مجبور به خرید روزانه چندین بشکه آب معدنی برای انجام کارهای روزمره و رعایت بهداشت فردی هستیم، تا کی باید با بی‌آبی سر کنیم.

 

یکی دیگر شهروندان بندر ماهشهر با انتقاد از تغییر طعم و بوی آب، بیان کرد: بوی لجن و فاضلاب به وضوح از آب استشمام می‌شود، از این رو نمی‌توان به راحتی آن را مصرف کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، در گذشته قطعی و افت فشار آب از طریق روابط عمومی آبفای بندر ماهشهر اطلاع رسانی می‌شد و همین امر به شهروندان فرصت لازم جهت ذخیره سازی آب جهت مصارف روزانه را میداد، اما افت فشار و قطعی های مکرر بدون اطلاع رسانی سبب مختل شدن زندگی شهروندان بندرماهشهری شده است.

 

با توجه به فرسودگی خطوط انتقال و شبکه شهری، بی شک مشکل قطعی و افت فشار آب، به صورت لحظه‌ای حل نخواهد شد، اما انتظار می‌رود مسئولان آبفای بندر ماهشهر در خصوص اطلاع‌رسانی دقیق به مردم کوشاتر عمل کنند و تحمل این شرایط را برای شهروندان سخت‌تر نکنند.

https://niuz.ir/158719کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342