صدور دستور قضایی جهت شناسایی سارقان میلگرد پل های جاده امیدیه- بندرماهشهر

سرقت شبکه آرماتوربندی پل های جاده بندرماهشهر به امیدیه از طریق دادستانی این شهرستان در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، فرهان عبادی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر ماهشهر اظهار کرد: پس از سرقت میلگردهای پل جاده بندرماهشهر امیدیه سریعا در محل حضور یافته و به نهادهای مختلف گزارشات لازم ارائه شد.

عبادی افزود: از طریق دادستانی شکایتی تنظیم و دادستان بندرماهشهر با جدیت پیگیر این موضوع خواهد بود. سال گذشت نیز همچنین موردی در جاده بندرماهشهر هندیجان رخ داد که با پیگیری دادستان بندرماهشهر فرد سارق دستگیر و اکنون در زندان به سر می برد.

فرهان عبادی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده به زودی کارشناسان متخصص جهت بررسی و انجام تمهیدات لازم به منظور مقاوم سازی پل ها در محل حضور پیدا می کنند و اقدامات فنی مورد نیاز را انجام خواهند شد.

رییس اداره راهداری بندرماهشهر با بیان این مورد که این دسته اتفاقات مداوم‌ در حال رخ دادن است بیان کرد: تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی جاده ها را از جنس کامپوزیت قرار داده ایم تا ارزش مالی برای سرقت سارقان نداشته باشد.

مهدی محمدی دادستان بندرماهشهر نیز در خصوص این حادثه بیان کرد: دستورات لازم برای شناسایی عوامل سرقت صادر شده و با جدیت پیگیر این موضوع خواهیم بود.

https://niuz.ir/158696کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342