۲ نفر از سارقان سیم برق بندرامام (ره) و عامل خاموشی شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: ۲ نفر از سارقان کابل برق این شهر که باعث خاموشی‌های مکرر شده بودند دستگیر شدند.

محمدرضا جعفری اصل در خصوص سرقت کابل‌های برق در این شهر بیان کرد: در پی دریافت گزارش سرقت‌های مکرر سیم برق در این شهر که منجر به قطع برق در بخشی از شهر شده بود، دستورات قضایی برای شناسایی سارقین صادر شد.

 

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه سارقان، ماموران پلیس در بازرسی از محل، موفق به کشف و ضبط یک‌هزار و ۵۰۰ متر سیم برق فشار قوی و دستگیری ۲ نفر از سارقان شدند.

 

جعفری اصل با بیان اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است گفت: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

 

پیش از این رییس کل دادگستری خوزستان بر دستگیری متهمان و محکومان متواری از سوی ضابطان تاکید کرد و افزود: ضابطان قضایی با استفاده از تعلیمات مقامات قضایی، در مراحل اولیه نسبت به کشف اموال مسروقه و شناسایی و دستگیری مالخرها اقدام کنند.

https://niuz.ir/158643کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342