تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان بندرماهشهر

در آیینی با حضور مسئولین شهرستان بندرماهشهر از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ماهشهرنیوز، صبح امروز پنج شنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به مناسبت۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و باحضور جمعی از مسئولین شهرستان بندرماهشهر در فرهنگسرای فردوسی، از آزادگان سرافراز شهرستان بندرماهشهر تجلیل به عمل آمد.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ، سپس مهدی ابراهیمی فرد رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر ضمن خوشامدگویی به مدعوین این مراسم، پیام تبریک و سلام مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان را به آزادگان عزیز ابلاغ کردند.

وی در ادامه آزادگان را تاریخ شفاهی و زنده رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در زمان جنگ عنوان کرد و گفت: آزادگان با تحمل مشکلات و سختی‌های ناشی از اسارت معنای ایستادگی و مقاومت را به جهانیان نشان دادند و به نماد صبر و پایداری تبدیل شدند.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه بندرامام خمینی(ره) دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنان خود آزادگان را شهدای زنده و چراغ هدایت نامید و از مسئولین اجرایی خواست تا پیگیر حل مشکلات این عزیزان و خانواده های آنان باشند.

در ادامه این مراسم شکرالله احمدی یکی از آزادگان سرافراز شهرستان بندرماهشهر به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت و با اشاره به سختی‌های آن دوران، گفت: نیروهای بعثی از هر راهی برای شکنجه و اذیت و آزار اسرای ایرانی استفاده می‌کردند تا استقامت ما را بشکنند اما نتوانستند و هر بار نتیجه عکس گرفتند.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر هدایایی تقدیم این عزیزان شد.

https://niuz.ir/158624کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342