خبر خوش رئیس دانشگاه پیام نور بندرماهشهر برای متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور بندرماهشهر در حاشیه رویداد فرهنگ حسینی این دانشگاه با اشاره به آغاز ثبت نام بدون کنکور این واحد دانشگاهی و اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، گفت امسال با رایزنی صورت پذیرفته علاوه بر رشته‌های قبلی، امکان ادامه تحصیل در دو رشته پرمخاطب روانشناسی و حقوق به دانشگاه ما اضافه شده و مجوز این ۲ رشته از طریق وزارت علوم صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور اکنون پایین‌ترین میزان شهریه را در بین دانشگاه‌ها به خود اختصاص داده است، افزود برای پرداخت تمام شهریه طول تحصیل دانشجویان وام با کارمزد ۲ درصد در نظر گرفته شده است.

دکتر پیمان الماسی‌نژاد با اذعان به این نکته که امکان تحصیل همزمان در دو رشته در این دانشگاه فراهم است افزود ظرفیت‌هایی همچون استفاده از تغییر رشته دلخواه، مهمان شدن در هر شهر و انتخاب شهر محل آزمون پایانترم با نظر دانشجو و همچنین شرایط ویژه برای شاغلین و بانوان خانه‌دار از جمله عدم الزام به حضور در کلاس‌ها و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و الکترونیکی از جمله مزایای دانشگاه پیام نور است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه در پایان گفت متقاضیان برای ادامه تحصیل در ۱۵ رشته گرایش فنی مهندسی، کشاورزی، زبان‌های خارجی، علوم انسانی و علوم‌پایه دانشگاه پیام نور بندرماهشهر می‌توانند به سایت www.sanjesh.org و یا از تاریخ ۳۱ مرداد ماه به صورت حضوری به این دانشگاه واقع در کوی توحید (کمپ A) مراجعه نمایند و حتی در صورت تکمیل ظرفیت یک رشته خاص می‌توانند با مراجعه حضوری در همان رشته دلخواه به راحتی در بندر ماهشهر ادامه تحصیل دهند.

https://niuz.ir/158615کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342