امام جمعه بندر ماهشهر:

عدم برخورد با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و غیره باعث ناامیدی مردم خواهد شد/ قطعی مکرر آب به معضلی برای شهرستان بندر ماهشهر تبدیل شده است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: اگر مسئولی در دوران تصدی مسئولیت، به جای غنیمت شمردن فرصت خدمت، به بیت‌المال مسلمین خیانت کند، کام مردم را تلخ می‌کند اما برخورد با وی مردم را نسبت به اجرای قانون امیدوار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با تقدیر از اقدام انقلابی در برخورد با مفاسد اقتصادی در این شهرستان بیان داشت: عدم برخورد با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و غیره باعث ناامیدی مردم خواهد شد و اگر برخورد انجام شود، مردم امیدوارم می‌شوند که چشمان بیدار برای اجرای قانون وجود دارد.

وی افزود: از دستگاه قضایی شهرستان بندر ماهشهر به دلیل توجه به این مهم تقدیر می‌کنم و امیدواریم پس از این نیز همچنان با قدرت با اینگونه مسائل برخورد شود.

سلامت‌نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندر ماهشهر ضمن تبریک به رییس و هیات رییسه جدید شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر اظهار داشت: امیدواریم از این پس به اولویت‌های مردم رسیدگی بیشتری انجام شود و مردم شاهد تکمیل پروژه‌ها و زیباسازی شهر باشند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مسئولان استان و شهرستان اولویت‌های مردم نظیر قطعی مکرر آب که به معضلی برای شهرستان تبدیل شده را به طور جدی پیگیری و رفع کنند.

وی با قدردانی از عملکرد هیات‌‌های مذهبی و صاحبان حسینیه‌ها و مواکب در ایام محرم گفت: از همه کسانی که در حسینی کردن فضای شهر موثر بوده و تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

سلامت نژاد تصریح کرد: باید سنگ‌ها از جلوی پای مواکب مردمی برداشته شود و شهرداری و ارگان‌های مسئول برای انتشار بیشتر این حسنه و شور حسینی راهگشایی بیشتری انجام دهند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر ادامه داد: باید ستاد مردمی اربعین در بندر ماهشهر تشکیل شود و این ستاد خدمات را ساماندهی کند تا بتوان موثرتر از قبل عمل کرد.

وی در پایان متذکر شد: اگر شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها هم می‌خواهند به مسئله اربعین ورود کنند، رقیب مردم نشوند و از مواکب و هیات‌ها پشتیبانی کنند.

https://niuz.ir/158566کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342