دیدار شهردار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر با شهردار کربلا/موافقت شهردار کربلا با اعزام پاکبانان

با حمایت مدیر عامل سازمان، شهردار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر به همراه مدیر موکب خدام الحسین شهرستان بندرماهشهر صبح دو شنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ ضمن حضور در شهر كربلا و ديدار با شهردار اين شهر، موافقت اوليه جهت حضور خادماني از منطقه به عنوان قطره اي از دریای دوستداران و عاشقان اباعبدالله حسین (ع )اخذ گرديد.

عزیز حیدری کیا یادآور شد: در این طرح که با نام (خادمان صنعتگر)، برای اولین بار اجرا میگردد؛حدود ١٠٠ نفر از شرکتهای مستقر در منطقه بصورت داوطلبانه در ایام منتهی به اربعین سرور و سالار شهیدان در شهر کربلا حضور خواهند یافت که عمده وظایف این خادمان در حوزه خدمات شهری و ارایه خدمات بهداشتی میباشد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی سازمان بصورت کیفی و با یک گفتمان فرهنگی انجام می شود، افزود در جلسه ای که با شهردار محترم کربلا برگزار کردیم، تقسیم کار و هماهنگی جزییات لازم را در مناطق مورد نیاز انجام داده ایم.

حیدری کیا در ادامه از برنامه های تدوین شده جهت مدیریت خدمات شهری و جمع آوری پسماند ها خبر داد.

شهردار سازمان یادآور شد: برای حضور در کشور عراق به ١٠٠ نفر از پاکبانان داوطلب ماموریت داده خواهد شد.

همچنین در نظر داریم ۱۰۰ نفر مورد نیاز جهت اعزام به کربلا از بین سفر اولی ها و افرادی که از سلامت جسمانی برخوردار هستند، انتخاب شوند.

https://niuz.ir/158541کپی شد!

Warning: Undefined variable $show_sep in /home/h267562/domains/niuz.ir/public_html/wp-content/themes/assets/content.php on line 342